luni 6 decembrie 2021 11:23
Acasă / Iași / Ce înseamnă microtargetarea audienței și cum poți folosi mai multe tipuri de conținut în avantajul tău

Ce înseamnă microtargetarea audienței și cum poți folosi mai multe tipuri de conținut în avantajul tău

Facebook este în prezent una dintre cele mai populare platforme de marketing de pe planeta deoarece a crescut la peste 2.7 miliarde de utilizatori activi si si-a extins foarte mult reteaua de publicitate pentru a se potrivi mai multor companii. Acesta este si motivul pentru care acum cea mai buna decizie a celor care nu au o experienta aprofundata pe aceasta platforma, este aceea de a colabora cu o agentie de marketing online care sa citește toată știrea…

Citește și

Declarație cerută de profesori de la părinții care le fac teste de salivă elevilor

Profesorii diriginti si învatatorii, cei care sunt persoanele de legatura între scoala si parinti în ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *